12.5.2026 · 16:01
· עיתונות כלכלית
אנלייט אנרגיהמבטח שמיר
הסכם רכישת חשמל ואגירה ב-240 מיליון שקל
אנלייט חתמה על הסכם לרכישת חשמל ואגירה בהיקף של כ-240 מיליון שקל עם קבוצת שמיר אנרגיה למשך 12 שנים. ההסכם, באמצעות זרוע אספקת החשמל הירוק 'אנלייט אנטרפרייז', כולל פרויקטי אגירה בקיבולת של 350 MWh, שצפויים להתחיל לפעול בתחילת 2027. שיתוף פעולה זה יגביר את מקורות אספקת החשמל הירוק של אנלייט ויחזק את מעמדה בשוק האנרגיה המתחדשת בישראל.
דיווחים וכתבות אחרונים בנושא: הסכם רכישת חשמל ואגירה ב-240 מיליון שקל
12.5.2026 · 14:42
· עיתונות כלכלית
הסכם ארוך טווח: רכישת חשמל מאגירת אנרגיה ב-240 מיליון ש׳
12.5.2026 · 10:00
· עיתונות כלכלית
רכישת חשמל: 240 מיליון שקל עבור פרויקטי אגירה, הרחבת פעילות אספקה
...
...
...
...
...
...
הסכם רכישת חשמל: נחתם הסכם בהיקף 240 מיליון ש׳ לפרויקטי אגירה של 350 MWh
הסכם רכישת חשמל: 240 מיליון ש'ח לפרויקטי אגירת אנרגיה
עסקת ענק: שיתוף פעולה ברבע מיליארד שקל בתחום החשמל הירוק
הסכם רכישת חשמל: 240 מיליון ש׳ח למשך 12 שנים
הסכם PPA חדש: רכישת חשמל ואגירה בהיקף 240 מיליון שקל